Friday, May 24, 2013

Tart Nenas Bentuk Buah untuk Hantaran

Tart Nenas Bentuk Buah-buahan lagi

Tart Nenas Bentuk Buah ni untuk Hantaran Kahwin Norhaliza Harith... seorang Jururawat di PPUM dan juga tempahan dari Massitah dari Rembau untuk Hantaran Perkahwinan ....Terima kasih dari saya..
SELAMAT PENGANTIN BARU kepada kedua2 pengantin...semoga kekal hingga ke syurga...

Kepada yang berminat nak tempah Tart ni atau lain2 boleh LIKE kat FB saya:

 


 
 Kotak Silver ini untuk Norhaliza Harith


 

 Kotak Yellow Gold ini untuk adik Massitah

>>>>>tak tau nape gambar tart tu jadi lonjong gitu..tensen makkk tau!!<<<<<

Untuk penggemar coklat

Norhaliza Harith juga ada buat Tempahan coklat tapi bukan dari saya...sebab buat masa ni memang saya tak buat coklat..jadi saya cuma tolong dia tempahkan coklat dibawah untuk Hantaran Perkahwinan nya...
Jika ada sesiapa yang nak tempah coklat yang sedap dan wangiiiii je baunya ni,..boleh call Siti Aidil Mohd Yunus (henpon tak leh letak sini tanpa kebenran tuan punya badan hehe) atau boleh tengok album coklat dia kat Facebook Page dia C'Manis Coklat 
 




No comments:

Post a Comment